Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Transformació Digital

Sessió formativa sobre les funcionalitats de l'e-mail ICAB i els serveis digitals de la Biblioteca

14/05/2019
La Comissió de Transformació Digital de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) obre les inscripcions per a una nova sessió de Serveis Digitals de l'ICAB, aquest cop centrada en les funcionalitats de l'e-mail col·legial i en els serveis digitals de la Biblioteca del Col·legi. La sessió tindrà lloc el dia 11 de juny, a partir de les 18h, a l'Aula 61 de la 6a planta (c/ Mallorca, 283).
Sessió formativa sobre les funcionalitats de l'e-mail ICAB i els serveis digitals de la Biblioteca

L’objectiu de la sessió és analitzar les diferents funcionalitats que els col·legiats i col·legiades tenen disponible al seu compte de correu de l’ICAB (gestió de bústies i carpetes, coordinació d’agendes amb el calendari, organitzar convocatòries de reunions...).

D’altra banda, des de la Biblioteca de la Corporació s’informarà dels diferents serveis digitals que es posa a disposició dels col·legiats/des per poder fer-ne ús, com són la Biblioteca Digital, el Servei d’Alertes (DSI), les Bases de Dades, etc.

Els ponents responsables de la sessió informativa sobre serveis digitals de l’ICAB seran la responsable de la Biblioteca de l’ICAB, Patricia Sanpera; l’advocat i vocal de la Comissió de Transformació Digital del Col·legi, Eduard López; i moderarà el també vocal de la Comissió de Transformació Digital de l’ICAB, Jordi Ferrer.

No et perdis aquesta sessió. Més informació i inscripcions aquí.

Contactes