Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar

Curs de Secretariat Jurídic (Inici: octubre 2017)

Curs de Secretariat Jurídic (Inici: octubre 2017)
  • Dates Del  20/10/2017  al  23/03/2018
  • Horari Divendres de 17.00 a 20.15 hores
  • Lloc de celebració Aula 62, 6a planta de la seu col·legial (c/ Mallorca 283)
  • Organitzador Comissió de Cultura
  • OBJECTIUS

    Amb l’assistència a les classes i la realització de les pràctiques que es fan durant el Curs de Secretariat Jurídic que organitza el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), es promou la consolidació dels coneixements més adequats a l’activitat que han de fer les secretàries i els col·laboradors administratius dels advocats i, també, de notaris, procuradors i de les assessories jurídiques de les empreses.

    Aquest curs és impartit per advocats, notaris, filòlegs, magistrats, arxivers, fiscals, procuradors i secretàries jurídiques, disposats a transmetre experiència pràctica.

    DIPLOMA

    En finalitzar el curs es lliurarà un diploma als alumnes que presentin un treball breu però ben documentat, resum del curs, i hagin assistit amb normal assiduïtat a les classes.

    MATRÍCULA

    Per rigorós ordre d’inscripció. Places limitades.

    CONDICIONS PER A FORMALITZAR LA INSCRIPCIÓ

    Primer: Ésser major d’edat.
    Segon: Per a assistir al curs cal tenir formació administrativa bàsica, i per això, s’haurà d’aportar a la Comissió de Cultura, en inscriure’s, certificats d’estudi o bé acreditar, mitjançant una targeta o carta del titular professional, que ja es treballa en l’àmbit jurídic.
    Tercer: Aportar dues fotografies mida carnet.
    Quart: Lliurar una fotocòpia del DNI.
    Cinquè: Emplenar el full de sol·licitud.

    CONTINGUTS

    • Nocions d’arxiu.
    • La biblioteca bàsica de l’advocat.
    • Els col·legis professionals.
    • Gestions a organismes.
    • Informació sobre l’organització del despatx.
    • Nocions bàsiques de Dret Mercantil, Laboral, Penal i Processal   Civil.
    • El tracte al client del despatx. La deontologia. El secret professional.
    • Revisió gramatical. La necessitat de la correcta i pulcra redacció i presentació dels escrits.
    • Redacció de documents.
    • Visites al Organismes i Corporacions més vinculats a la vida jurídica.
    • Vocabulari jurídic.

  • INSCRIPCIONS online
  • CATEGORIA Comissió de cultura

Contactes

També et pot interessar

Gestió despatxos