Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar

TELÈFON VERMELL (900 500 301): gratuït i exclusiu per al col·legiat/da

L’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) posa a disposició de totes les persones col·legiades el telèfon vermell: 900 500 301.

Aquesta línia és GRATUÏTA I EXCLUSIVA PER A COL·LEGIATS/DES DE L'ICAB i està operativa les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any per telèfon, e-mail, o els sistemes de missatgeria instantània per a smartphones Whatsapp i LINE.

 

- Telèfon vermell 900 500 301

- E-mail telefonvermell@icab.cat

- Whatsapp 610 766 454

- Line ID telefonvermell

 

El telèfon vermell és una línia a través de la qual els col·legiats i col·legiades podran comunicar incidències o sol·licitar intervenció davant del que considerin un greuge patit davant les administracions públiques; sempre que sigui en l’exercici de les funcions com advocat.

Aquest servei té com a objectiu aglutinar en una única oficina les figures en defensa del col·legiat:

Sol·licitud d’intervenció d’un membre de la Junta de Govern segons un torn rotatiu de guàrdia per auxiliar les persones col·legiades que es puguin veure afectades en la seva independència, en l’exercici professional, en la consideració deguda a l’advocacia, o que hagin sol·licitat emparament col·legial, i exercirà les funcions que la Junta de Govern o el/la degà/na li deleguin o encomanin.

Per a la resolució de totes aquelles queixes que les persones col·legiades formulin en relació amb l’anormal funcionament dels serveis col·legials. Les seves funcions són de caire únicament administratiu.

Sol·licitud adreçada a la Comissió de Relacions amb les Administracions i la Justícia (CRAJ) comunicant una queixa sobre una disfunció o anormal funcionament d’aquelles administracions amb l’objectiu que pugui ser tramitada i elevada per la CRAJ a l’òrgan superior que s’escaigui.

Comunicació realitzada per l’advocat en la que es posi en coneixement de l’ICAB un anormal funcionament de les Administracions Públiques, siguin retardaments en la tramitació, en els assenyalaments, en l’atenció a l’advocat o al seu client, etc.  Aquestes incidències seran publicades periòdicament a la plana web de l’ICAB i no tenen per què suposar una intervenció immediata de l’ICAB.

L’ICAB registrarà totes les incidències, les estudiarà i derivarà la comunicació de l’advocat cap a la figura adient.

Amb la suma de totes les incidències recollides, l’ICAB tindrà més força per defensar els interessos de l’advocacia.

Igualment, periòdicament publicarà a la pàgina web col·legial, de forma anònima, aquelles que consideri més rellevants.

* Us recordem l’obligació de preservar les dades dels vostres clients tant en les comunicacions per escrit com en les electròniques.