Deganat | Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2024. INSCRIPCIONS OBERTES!

Ja tenim aquí la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort del 2024 que enguany, com a novetat, se celebrarà al juny, amb un gran nombre d’activitats formatives, socials, esportives i col·legials.

Wed May 08 20:00:00 CEST 2024

Amb el lema El viatge d’una vocació, des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) hem preparat un extens programa amb:

• Els homenatges als companys/es que celebren els 50 i els 25 anys de col·legiació a l'ICAB.
  • El Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam del Grup de l’Advocacia Jove (GAJ), mesurant el seu sentit de l’humor, la imaginació jurídica, l'enginy i les habilitats retòriques.
  • Les visites al Palauet Casades i a la Biblioteca col·legial, una de les més imporants d’Europa a nivell jurídic.
  • Les activitats esportives: torneig de pàdel i futbol masculí i femení.
  • L’obra de teatre Diari d’una dama de Nova York, a càrrec del grup estable del Col·legi. Preu: 6,05 euros.
  • Les visites guiades a la Catedral de Barcelona i al Parc de la Ciutadella.
  • El Diverticab, amb una visita infantil a la Biblioteca i un espectacle de màgia per als més petits.
  • Les Jornades Formatives amb conferències magistrals sobre temes de màxima actualitat en format híbrid presencial i on-line.
  • La cerimònia religiosa en record dels advocats i advocades que ens han deixat durant el darrer any.
  • La Sessió Solemne.
  • El Sopar de Gala i Ball, que se celebrarà a l’Hotel W amb els/les comensals asseguts/des al voltant de la taula. Preu: 90 euros.
  • Les visites guiades de Cases Singulars a la Biblioteca Arús, la Casa Rocamora, l'Espai Subirachs i la Casa Museu Amatller.
  • El Concert de la Coral col·legial.

Trobareu tota la informació, el programa complet i els formularis d'inscripció a través del web de Sant Raimon: http://www.santraimon.cat

Veniu a celebrar la festivitat del nostre patró. Feliç Sant Raimon!

#SantRaimon24