Altres Cursos

Obertes les inscripcions a la formació en llenguatge jurídic català del CICAC (on-line)

El Consell de l’Advocacia Catalana (CICAC) ofereix dues sessions formatives gratuïtes en línia als advocats i advocades de Catalunya els dies 5 i 19 de juny del 2024.

Wed May 08 13:08:52 CEST 2024

Amb l'objectiu de fomentar el català com a eina de treball, la primera sesssió, que tindrà lloc el dia 5 de juny del 2024, de 12 a 13h, tractarà la redacció de la demanda; i la segona, que se celebrarà el dia 19 de juny del 2024, de 12 a 13h, se centrarà en la redacció del conveni de divorci.

La benvinguda i presentació aniran a càrrec de Marta Martínez, presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana i degana de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats i Advocades de Tortosa; i David Casellas, president de la comissió de Llengua del Consell de l’Advocacia Catalana i degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Manresa.

A partir de textos reals com una demanda i un conveni de divorci i de la mà d'Anna Arnall, col·laboradora del Servei Lingüístic del CICAC i coordinadora del portal Compendium.cat, s’analitzaran aspectes estilístics i gramaticals que sovint generen controvèrsia. A més, es donaran models de documents jurídics que es poden incorporar en l’exercici professional diari, es revisaran aspectes bàsics dels drets lingüístics davant l’Administració de justícia i es proporcionaran eines, com el portal Compendium.cat i el Portal Jurídic de Catalunya perquè els professionals del dret esdevinguin autònoms a l’hora de resoldre dubtes.

Trobareu tota la informació, el programa complet i els formularis d'inscripció a través d'aquest enllaç.