Associació Intercol·legial

Jornada Intercol·legial: Next Generation EU: com afronten la recuperació econòmica postpandèmia els sectors professionals de l’enginyeria, l’arquitectura i la tècnica

• Data: 1 de desembre de 2021
  • Hora: 17 hores
  • Modalitat : on-line

Inscripció, clicar el següent enllaç

En el marc de les Jornades Intercol·legials 2021, la Comissió Sectorial de l’Enginyeria, Arquitectura i Tècnica de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, organitza, el proper 1 de desembre, de 17:00 a 18.30 h, una Jornada amb el títol “Next Generation EU: com afronten la recuperació econòmica postpandèmia els sectors professionals de l’enginyeria, l’arquitectura i la tècnica

La crisi de la COVID-19 planteja un desafiament de proporcions històriques. La UE i els seus Estats membres han hagut d'adoptar mesures d'emergència per protegir la salut dels ciutadans i evitar el col·lapse de l’economia. Això ha requerit impulsar un fons econòmic sense precedents i plantejar solucions innovadores que impulsin la convergència, la resiliència i la transformació a la Unió Europea. El 21 de juliol de 2020, el Consell Europeu va acordar un instrument excepcional de recuperació temporal conegut com a “Next Generation EU”. En aquesta jornada és vol compartir i debatre les actuacions i solucions que s’impulsaran en l’àmbit dels sectors professionals i col·lectius de l’enginyeria, arquitectura i tècnica en el marc d’aquests Fons Europeus de Recuperació Econòmica amb el programa següent:

• Presentació de la jornada, a càrrec del Sr. Jaume Casas president de la Comissió Sectorial de l’Enginyeria, Arquitectura i Tècnica.
  • Taula rodona, moderada per un representant del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.
  • Presentació de la ponència Reptes i incògnites del NextGEN de transició energètica en el món local”, a càrrec del Sr. Gil Lladó Morales, Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports.
  • Presentació de la ponència  “La geotèrmia com a recurs, i els ajuts a les energies renovables tèrmiques en el sector residencial” a càrrec del Sr. Albert Pujades, Col·legi Oficial de Geòlegs de Catalunya.
  • Presentació de la ponència  “El llibre de l’edifici”, a càrrec del Sr. Albert Cuchí, Col.legi d’Arquitectes de Catalunya.
  • Presentació de la ponència  “Les oficines de rehabilitació en l’activació de la rehabilitació energètica”,  a càrrec del Sr. Jordi Marrot, Col.legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona.
  • Torn obert d’intervencions dels assistents.
  • Conclusions i cloenda de la jornada.

Inscripció, clicar el següent enllaç

Associació Intercol·legial