Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar

Curs d'Oratòria en català per a advocats i advocades

  • Dates Del 22/09/2014 al 06/10/2014
  • Horari Dilluns de 15.00 a 20.00 hores
  • Lloc de celebració 22/09/14 ICAB 29/09/14 ICASF 06/10/14 ICAB
  • Organitzador CICAC conjuntament amb l'ICAB i el ICASF
  • Programa

    OBJECTIUS GENERALS:

    - Adquirir més seguretat i fluïdesa en l’ús del català en la pràctica jurídica
    - Practicar en català alguns dels secrets fonamentals de l’oratòria clàssica
    - Combinar-los amb tècniques avançades de comunicació moderna

    OBJECTIUS ESPECÍFICS:

    - Gestionar estratègicament els aspectes fonamentals de la marca personal
    - Potenciar la capacitat d’influir
    - Augmentar la sintonia amb els interlocutors habituals
    - Adquirir tècniques per preparar el discurs i memoritzar-lo, amb la màxima eficàcia
    - Conèixer les claus d’un ús persuasiu de la veu i el gest
    - Treure major rendiment del temps i l’espai
    - Incorporar recursos per millorar la formulació de preguntes i l’escolta

    CONTINGUTS DEL CURS:

    Marca personal, la imatge de l’orador/a
    · Ancoratges individuals i col·lectius
    · Gestió dels missatges clau
    · Elements clau de la comunicació
     - Primera impressió
     - Estil de comunicació
     - Actitud de relació interpersonal: l’estil personal davant la tensió i les situacions crítiques

    Potenciadors de la influència

    · Models d’influència: persuasió, manipulació i alleujament psicològic
    · Claredat, ordre i estructura
    · Expressió de sentiments
    · Adaptació i incorporació de les expectatives de l’altre
    · Enes discursives de moderació: dialèctica positiva i tècnica TAS
    · Estratègies de relació amb els clients interns i els externs
    · Capacitat de sintonitzar: tipologia d’auditoris

    Preparació del discurs

    · Captació de l’atenció
    · Motivació: Motivació subjectiva i objectiva
    · Desenvolupament de les idees
    · Aplicació pràctica de les figures retòriques
    · Moure a l’acció (conclusió)
    · Recursos per memoritzar i no haver de llegir

    Actuació

    · Model racional del discurs: quan el contingut i l’argument ho són tot
    · Model relacional: el poder de la relació i la comunicació no verbal
    · Ús persuasiu de la veu: vocalització, articulació, entonació i ritme
    · Gestos i actitud corporal (recomanacions)
    · Gestió de l’espai i el temps

    Interrogar i escoltar

    · Aspectes de comunicació i aspectes psicològics
    · Tècniques de direcció de l’entrevista’t
    · Tipologia d’entrevistes i preguntes
    · Blocatges mentals
    · Estructura profunda i superficial de l’experiència i del relat
    · Feedback: avaluatiu i descriptiu

    METODOLOGIA:

    Exposicions introductòries per part del formador/a combinades amb activitats pràctiques (individuals i en grups).
    Amb l’ajuda del formador/a, els assistents aplicaran les tècniques treballades en l’elaboració de discursos propis.
    Filmarem amb vídeo fragments representatius d’aquests discursos per visualitzar-los conjuntament i extreure’n aprenentages.

  • INSCRIPCIONS on-line
  • CATEGORIA Cursos
  • PREU
    Col·legiats ICAB col·legiats 148,00€