Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Agenda

Curs pràctic de tècniques d'interrogatoris, control de l'estrès i gestió eficaç del temps

Curs pràctic de tècniques d'interrogatoris, control de l'estrès i gestió eficaç del temps
  • Data inici: 14-09-2011
  • Data finalització: 14-09-2011
  • Lloc: 8a planta de la seu col·legial (c/ Mallorca, 283)
  • Horari: Hores totals del curs: 4 hores (Dimecres dia 14 de setembre, de 17,00 h. a 21,00 h)
Organitza: Grup d'Advocats Joves (GAJ)

Ponent:

Julio García Ramírez. Advocat. Autor del llibre “Les quatre habilitats de l’advocat eficaç” i coordinador del llibre “La tècnica de l'interrogatori”. Director del Màster en Perfeccionament en Habilitats de l'Advocacia de l'ISDE.

PROGRAMA TÈCNIQUES D’INTERROGATORIS

1.-  La seva veritable importància.
2.- Per què demanem un interrogatori?
3.- Més val un testimoni bo que quatre sense plenes garanties.
4.- “Que consti en acta la meva protesta…" És realment necessari?
5.- El llenguatge no verbal del nostre client i testimonis.
6.- La credibilitat  està en els detalls.
7.- Principals errors que es comenten a l’interrogar.
8.- Principals  encerts que es cometen a l’interrogar.
9.- Senyals  no verbals que delaten la persona  que menteix.
10.- Respostes que delaten la persona que menteix.
11.- “Tirar una pilota a la cantonada": quan el testimoni no espera una pregunta.
12.- La forma de mirar quan  interroguem: com generar tensió o tranquil·litat.
13.- Com  preparar un interrogatori:
14.-  El fil cronològic.
15.- L’estudi complert de l’assumpte per a realitzar eficaçment l’interrogatori.
16.- Acreditar fets i no homologar deduccions: quan l’advocat dicta la resposta.
17.- Les preguntes obertes.
18.- Les preguntes tancades.
19.- Com generarà contradiccions davant una pluralitat de testimonis.
20.- Com  recorda un testimoni un fet: la clau està en com  ho reinventa cada vegada que exposa.
21.- Com preguntar a persones “legas” en dret.
22.- Evitar el llenguatge tècnic: el testimoni tendeix a dir no a allò que no compren.
23.- El maneig dels silencis durant l’ interrogatori.
24.- Testimonis més creïbles
25.- Testimonis menys creïbles
26.-  Com  són les  preguntes capcioses
27.-  Com  són les preguntes suggestives.
28.-  Com són les preguntes impertinents.

PROGRAMA  CONTROL D’ESTRÈS

1.- Els motius pels que un excés d’estrès perjudica la tasca professional dels advocats.
2.- El perill de l’ identificació amb la gestió encomanada.
3.- Com reacciona el nostre cos davant una situació d’estrès.
4.- Les tres fases de l’estrès.
5.- Anàlisi dels síntomes emocionals, mentals i corporals de l’estrès.
6.-Com es domina l’estrès.

PROGRAMA CONTROL DEL TEMPS

1.-  Per què la major part del temps no ens pertany.
2.- La clau: la reagrupació de tasques.
3.- Què és el més important que l’advocat ha de realitzar en els pròxims minuts?
4.- La delegació eficaç. La regla del  deu per cent.
5.- La gestió del temps basada en els nostres principis: El primer és el primer.
6.- La planificació diària del treball.

Contactes