Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies

Conveni per a la presentació electrònica de documents en representació de tercers

29/04/2020
Conveni per a la presentació electrònica de documents en representació de tercers Informació sobre el conveni per a la presentació electrònica de documents en representació de tercers signat pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública i el Consell General de l’Advocacia Espanyola (CGAE) el 15 d’abril de 2020.

En la secció de documents teniu disponibles els documents següents:

  • Informació sobre el conveni de 15 d’abril entre el Ministerio de Política Territorial i Función Pública i el Consejo General de la Abogacía Española per la presentació electrònica de documents en representació de tercers.
     
  • Annex II. Sol·licitud d’alta/baixa al Registre de representants que deriva del conveni signat en data 15 d’abril de 2020 entre l’Administració General de l’Estat (Ministeri de Política Territorial i Funció Pública) i el Consell General de l’Advocacia Espanyola, en relació amb la realització de tràmits administratius i gestió documental per via electrònica.

 

Documents

Contactes