Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar

Comunicació propostes i suggeriments / d'incidències i queixes CRAJ

Entre les finalitats de la CRAJ està aconseguir acords o millores per tal de facilitar l’exercici professional.

En aquest sentit, les propostes o suggeriments que es realitzen per part dels col·legiats/des es tracten per establir aquelles vies de millora.

Aquestes comunicacions es poden presentar per escrit al registre de l’ICAB o enviar-les per correu electrònic a craj@icab.cat

El Col·legi posa a la vostra disposició un formulari perquè ens feu arribar les vostres comunicacions relatives a incidències o queixes respecte al funcionament dels Jutjats o Tribunals o d’altres Administracions en l’exercici de la professió.

El formulari que trobareu adjunt s’ha d’enviar a la Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) correu electrònic: craj@icab.cat

Tanmateix, en cas que voleu comunicar de manera més extensa  una incidència i al seu cas aportar documentació, podeu presentar un escrit al registre de l’ICAB o bé enviar-ho per correu electrònic a craj@icab.cat

Documents

Contactes