Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances

Convocatòria d’eleccions a la Comissió d’Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances

20/04/2017
1. En no haver estat proclamada cap candidatura per a les eleccions inicialment previstes per al proper 11 de maig, la Junta de Govern, en sessió de 18 de maig de 2017, ha desconvocat aquestes eleccions i, de conformitat amb el que preveu l’article 13 del Reglament de les Comissions de Persones Col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i altres normes concordants, ha convocat noves eleccions per al proper 6 de juny de 2017 per proveir els càrrecs d’1 president/a, 1 vicepresident/a, 1 secretari/ària-tresorer/a i 10 vocals de la Comissió d’Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances de l’ICAB.
Convocatòria d’eleccions  a la Comissió d’Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances

2.Seran electores totes les persones col·legiades que el dia de la convocatòria electoral constin inscrites en la Comissió i no estiguin inhabilitades.

3.Des del 19 de maig 2017 el cens electoral podrà consultar-se pels interessats a la Secretaria del Col·legi.

4.Podran ser candidates totes les persones col·legiades inscrites en la Comissió el dia de la convocatòria electoral que, en el moment d’ésser proclamades candidates, reuneixin els requisits següents:

a) Estar al corrent de les obligacions col·legials.

b) No estar inhabilitades.

c) No formar part de la Junta de Govern ni de l’òrgan de direcció de la Comissió.

d) Portar un any incorporades a la Comissió.

El mandat dels membres de l’òrgan de direcció de la Comissió té una durada de quatre anys, amb la possibilitat d’una única reelecció immediata per un nou mandat.

5.Les candidatures podran presentar-se al Registre del Col·legi dins dels quinze dies naturals posteriors a la convocatòria i estaran signades per les persones candidates, amb indicació del seu número de col·legiació.

6.Les candidatures, que seran tancades i inclouran candidats/es per proveir tots els càrrecs que surtin a l’elecció, respondran a criteris de paritat d’acord amb la normativa vigent d’aplicació i hauran de tenir una composició equilibrada de dones i homes, de manera que en el conjunt de la llista els candidats de cadascun dels sexes suposin com a mínim el quaranta per cent.

7.Les persones electores podran emetre el seu vot personalment a la seu del Col·legi entre les 13.00 h i les 19.00 h, en què es tancaran les urnes i s’iniciarà l’escrutini.

El secretari

Rafael Espino Rierola

Barcelona, 19 d’abril de 2017

Documents

Contactes

    • Departaments i Comissions de l'ICAB  
    Secretaria de Junta de Govern
    Mallorca, 283
    08037 Barcelona , Barcelona - España

    T. 93 601 12 12 - EXT. 5312 F. 93 487 15 70 E. secretariadejunta@icab.cat