Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Formació / Biblioteca › Comissió de Cultura / Seccions › Seccions

Comunicat de l’Agència Tributària de Catalunya:L'ATC obrirà noves oficines territorials i compartides el 4 de setembre

21/07/2017
A continuació us facilitem el comunicat enviat pel Cap de l'Àrea d'Estratègia i Relacions Externes
Comunicat de l’Agència Tributària de Catalunya:L'ATC obrirà noves oficines territorials i compartides el 4 de setembre

 
Benvolguts,
Benvolgudes, 
 
Us comuniquem que el proper 4 de setembre, l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) culminarà el seu desplegament territorial amb l’obertura de 27 noves oficines arreu del territori català: 14 oficines territorials i 13 de compartides amb l’Administració local. Aquestes 27 oficines se sumaran a les tres delegacions territorials de l’ATC a Girona, Tarragona i Lleida, als serveis centrals de Barcelona i a l’Oficina Territorial al Barcelonès Nord (Poblenou), que ja es va inaugurar el febrer passat, de manera que l’ATC passarà a tenir 32 oficines amb l’objectiu d’oferir un millor servei, més proper i eficient, als ciutadans.
 
Així, la xarxa d’oficines pròpies s’ampliarà fins a 15 amb les noves oficines territorials que obriran portes a Granollers, Manresa, Mataró, Sabadell, Sant Feliu de Llobregat, Terrassa, Vic, Vilafranca del Penedès, Figueres, la Bisbal d’Empordà, Santa Coloma de Farners, la Seu d’Urgell, Reus i Tortosa. 
 
Els ciutadans, i excepcionalment els professionals (en el marc de l’Ordre VEH/85/2017, d'11 de maig, per la qual s'estableix l'obligació de l'ús dels mitjans electrònics en les presentacions i pagament de diverses autoliquidacions per a determinats obligats tributaris), hi podran trobar els serveis següents:
 
– Gestió d’expedients tributaris.
– Servei de cita prèvia.
– Presentació d’autoliquidacions de tributs gestionats per l’ATC i recepció i registre de documentació relacionada amb aquests tributs.
– Informació sobre els tributs que gestiona l’ATC i les diputacions, els ajuntaments i altres ens locals adherits a Tributs de Catalunya.
 
Pel que fa a les 13 noves oficines compartides amb l’Administració local, vuit de les quals fruit dels acords signats amb les quatre diputacions catalanes el passat 7 de juliol, s’obriran a Igualada, Vilanova i la Geltrú, el Vendrell, Cervera, Olot, Valls, Móra d’Ebre, Solsona, Berga, Ripoll, Vielha, Tremp i l’Hospitalet de Llobregat, i prestaran els mateixos serveis que les oficines territorials tret de la gestió d’expedients tributaris. 
 
Les 32 oficines amb què l’ATC comptarà al setembre, juntament amb els 161 punts d’informació i finestreta única de la xarxa Tributs de Catalunya, representen un total de 193 punts d’atenció i assistència tributària als contribuents, amb els quals l’Agència Tributària de Catalunya s’acosta encara més al ciutadà i guanya eficiència en els serveis que li ofereix, gràcies a una presència més intensa al territori. Així mateix, us informem també que les oficines liquidadores que fins ara prestaven serveis tributaris deixaran de fer-ho el 31 d’agost vinent.   
 
Podeu consultar les adreces de les noves oficines, així com els horaris d’obertura, a l’apartat de la seu electrònica de l’ATC sobre Oficines tributàries. També podeu ampliar la informació amb aquesta notícia.  
 
Cordialment, 
 
 
Eudald Vigo i Tarrés 
Cap de l'Àrea d'Estratègia i Relacions Externes
 

Contactes