Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Formació / Biblioteca › Comissió de Cultura

Convocatòria d'eleccions a 10 seccions de la Comissió de Cultura i Formació

13/04/2016
De conformitat amb el que preveu l’article 20 i altres normes concordants del Reglament de la Comissió de Cultura i Formació de l’ICAB, la Junta de Govern, reunida en sessió de 12 d’abril de 2016, ha acordat convocar eleccions per al proper 24 de maig per proveir els càrrecs de president/a, vicepresident/a, secretari/ària i un mínim d’un vocal i un màxim de deu vocals de les Seccions de la Comissió de Cultura i Formació següents:
Convocatòria d'eleccions a 10 seccions de la Comissió de Cultura i Formació
  • Secció de Dret administratiu, Secció de Dret ambiental, Secció de Dret constitucional, Secció de Dret de la competència i de la propietat industrial, Secció de Dret esportiu, Secció de Dret fiscal i financer, Secció de Dret laboral, Secció de Dret matrimonial i de família, Secció de Dret mercantil i Secció de Dret processal.

Seran electores totes les persones col·legiades que el dia de la convocatòria electoral constin inscrites en la Secció i no estiguin inhabilitades.

Des del 13 d’abril de 2016 el cens electoral estarà exposat al públic a la Secretaria del Col·legi. Dins dels cinc dies hàbils següents a l’exposició pública del cens electoral, es podrà impugnar la inclusió o exclusió a les llistes davant de la Junta de Govern, qui resoldrà en els cinc dies hàbils posteriors a la finalització del termini per fer impugnacions respecte el cens electoral.

Podran ser candidates totes les persones col·legiades inscrites en la Secció el dia de la convocatòria electoral que, en el moment d’ésser proclamades candidates, reuneixin els requisits següents:

  1. Estar al corrent de les obligacions col·legials.
  2. No estar inhabilitades.
  3. No formar part de la Junta de Govern ni de l’òrgan de direcció de cap Secció del Col·legi.
  4. Portar un any incorporades a la Secció.

Les candidatures podran presentar-se al Registre del Col·legi dins dels quinze dies naturals posteriors a la convocatòria, és a dir, fins a les 20.00 h del dimecres 27 d’abril de 2016, i estaran signades per les persones candidates, amb indicació del seu número de col·legiació.

Les candidatures seran tancades i hauran d’incloure candidats/es per proveir tots els càrrecs que surtin a l’elecció i respondran a criteris de paritat d’acord amb la normativa vigent d’aplicació, és a dir, hauran de tenir una composició equilibrada de dones i homes, de forma que en el conjunt de la llista els candidats de cadascun dels sexes suposin com a mínim el 40%.

Les persones electores podran emetre el seu vot personalment a la seu del Col•legi entre les 13.00 h i les 19.00 h del dimarts 24 de maig de 2016, en què es tancaran les urnes i s’iniciarà l’escrutini.

Barcelona, 12 d’abril de 2016

Contactes