Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Comissió de Cultura / Seccions

Vols adquirir habilitats de comunicació per intervenir davant els mitjans de comunicació? Nou curs a l’ICAB!

04/03/2019
La Comissió de Cultura de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia (ICAB) obre les inscripcions per al nou Curs sobre Habilitats de Comunicació per a intervencions mediàtiques, que s’impartirà a l’Aula 65 de la seu col·legial (Mallorca, 283) del 5 al 21 de març de 2019.
Vols adquirir habilitats de comunicació per intervenir davant els mitjans de comunicació? Nou curs a l’ICAB!

El curs està destinat a tots aquells professionals que necessitin comunicar de forma eficaç en situacions periodístiques o que vulguin abordar la preparació necessària per afrontar la relació amb un mitjà de comunicació. En aquest sentit, el curs pretén oferir un mètode d’anàlisi crítica per desenvolupar una auditoria personal de comunicació.

El responsable de la formació serà el periodista Joan Francesc Cánovas, director del màster en Direcció de Comunicació i dels Postgraus en Transformació Digital de les Organitzacions i en Periodisme Digital de la UPF-Barcelona School of Management. Cánovas també ha estat director de l’Oficina de Comunicació del Govern de la Generalitat de Catalunya i membre del Consell d’Administració de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió.

El temari del curs consistirà, entre d’altres aspectes, en la presentació pública de continguts, les principals habilitats que ha de tenir qui parla en públic, les claus per a l’èxit comunicatiu en un món 2.0., les particularitats dels mitjans de comunicació i la nova realitat mediàtica, els gèneres periodístics, els formats, llenguatges i rutines mediàtiques, el rol de l’audiència en les intervencions mediàtiques, el mètode per preparar una intervenció pública, les 3Vs: comunicació verbal, comunicació vocal i comunicació no verbal; les tècniques de control de l’estrès i l’anàlisi crítica de les intervencions públiques.

Més informació i inscripcions.

Contactes