Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Serveis › Comissió de Transformació Digital

Renovació de certificats ACA

18/06/2020
El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) ens informa que, a partir de la data de finalització de l'estat d'alarma, el 21 de juny de 2020, els subscriptors que no hagin fet la renovació del certificat, no podran fer-la de forma on-line. És a dir, es restaura l'aplicació del requisit de la Llei 59/2003 de signatura electrònica en el seu article 13.4 un cop finalitzi l'estat d'alarma.
Renovació de certificats ACA

Notícies relacionades

Amb motiu de l'aplicació de l'estat d'alarma s'ha estat permetent la renovació de tots els certificats, fins i tots d'aquells en els que han transcorregut més de 5 anys des de la seva primera emissió o personació, d'acord amb la Instrucció del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital en la que informava de la suspensió dels terminis administratius. Aquesta situació finalitza amb la fi de l'estat d'alarma.

Us recordem l'enllaç on es troba l'aplicació de renovació on-line i l'ajuda amb els passos a realitzar:
https://www.abogacia.es/site/aca/plan-de-renovacion-aca-2016/

El període de renovació dels certificats es va ampliar a 60 dies abans de la seva caducitat i el certificat ha d'estar en vigor per poder ser renovat on-line.

Si necessiteu qualsevol aclariment, contacteu amb l'Autoridad de Certificación de la Abogacía (ACA) a la bústia servicios.itcgae@redabogacia.org.

Contactes