Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Titulars › Torn d'Ofici i Assistència al Detingut › Alerta sanitària

Informació sobre el servei presencial d’atenció als lletrats i lletrades del Torn d'Ofici i Assistència a la Persona Detinguda

15/03/2020
Amb motiu de la situació d’emergència sanitària generada pel coronavirus, ens veiem en la necessitat de suprimir el servei presencial d’atenció als lletrats i lletrades a partir del 16 de març i com a mínim durant els propers quinze dies.
Informació sobre el servei presencial d’atenció als lletrats i lletrades del Torn d'Ofici i Assistència a la Persona Detinguda

Per parlar amb el Torn d’Ofici i Assistència a la persona Detinguda podeu trucar, com sempre, al telèfon 93.297.43.99 (durant les 24 hores  del dia). Si necessiteu la targeta de validació del pàrquing de la Ciutat de la Justícia, heu de dirigir-vos directament a la guixeta de la planta -1.

Per a qualsevol consulta relacionada amb el Torn d’Ofici, podeu enviar un correu electrònic a torn@icab.cat o trucar al telèfon 93.487.13.50 (en horari de 9 a 15 hores).    

Si la consulta està relacionada amb expedients de l’Àrea Jurídica del Torn d’Ofici podeu enviar un correu electrònic a areajuridicatorn@icab.cat o trucar al telèfon 93.432.90.15 (en horari de 9 a 15 hores).

Us preguem que, en la mesura del possible, utilitzeu el correu electrònic per contactar amb nosaltres.

Des del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona estem exigint a les Administracions Públiques el compliment de totes les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries.

D’altra banda, i en relació a les justificacions d’actuacions professionals, durant el període que duri aquesta situació, únicament podrem revisar les actuacions presentades a través de l‘àrea personal de la pàgina web col·legial. Per realitzar-la, heu d’entrar a la vostra àrea personal (secció Torn d’Ofici). Allà haureu de seleccionar el telefonema o la designa que voleu justificar, i anar a la secció “Actuacions i Rebutjos”. Un cop dins d’aquesta secció, haureu de seleccionar “Afegir actuació” i omplir el formulari amb les dades de l’actuació realitzada (tipus, població, tribunal, procediment i data) i adjuntar la documentació acreditativa de l’actuació realitzada. Un cop guardada i enviada, el sistema us mostrarà si s’ha enregistrat correctament o si hi ha hagut alguna errada.

Moltes gràcies per la vostra comprensió en aquests moments difícils.

Contactes