Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Titulars › Crisi sanitària

Acord de la Junta de Govern de l'ICAB per prorrogar la petició d'ajornament de quotes

08/04/2020
La Junta de Govern, en sessió celebrada en data 8 d'abril de 2020, acorda per unanimitat prorrogar la petició d'ajornament de quotes durant 3 o 6 mesos a partir del mes de maig, arran de la declaració de l’estat d’alarma decretat pel Govern per fer front al COVID-19, per a totes aquelles persones col·legiades que no ho hagin sol·licitat anteriorment. Es poden sol·licitar fins el 20 d'abril.
Acord de la Junta de Govern de l'ICAB per prorrogar la petició d'ajornament de quotes

Notícies relacionades

Som conscients que vosaltres, advocats i advocades de la nostra corporació, podreu travessar situacions econòmiques difícils en aquests moments d’excepcionalitat, motiu pel qual, amb l'ànim de poder contribuir a pal·liar els efectes que se’n derivin, la Junta de Govern ha adoptat per unanimitat acordar la pròrroga de la petició d'ajornament de quotes en els termes següents:

PETICIÓ D'AJORNAMENT DE 3 QUOTES COL·LEGIALS PELS MESOS DE MAIG A JULIOL DE 2020

a)    AJORNAR EL PAGAMENT DE 3 QUOTES COL.LEGIALS
Obrim a totes les persones col·legiades la possibilitat d’ajornar les quotes dels mesos de maig, juny i juliol de 2020.

A partir del 9 d'abril i fins el 20 dabril es podrà sol·licitar l’ajornament de 3 quotes col·legials mensuals –les corresponents als mesos de maig a juliol de 2020- per ser abonades proporcionalment en 12 mesos a partir del mes d'agost de 2020 i fins al mes de juliol de 2021.

Aquesta mesura té com a objectiu que aquells companys i companyes que ho necessitin es puguin acollir a la pròrroga, mentre que es mantenen en règim ordinari aquelles persones que no ens ho sol·licitin.

Per demanar l’ajornament de la quota tant sols cal demanar-ho a traves del següent enllaç:
Sol·licitud d’ajornament de 3 quotes col·legials

PETICIÓ D'AJORNAMENT DE 6 QUOTES COL·LEGIALS PELS MESOS DE MAIG A OCTUBRE DE 2020

b)    AJORNAMENT DE 6 QUOTES COL·LEGIALS
S’obre a totes les persones col·legiades que es trobin passant circumstàncies de crisi greu derivades de l’estat d’alarma, la possibilitat de sol·licitar l’ajornament en el pagament de 6 quotes col·legials. El reintegrament de les quotes ajornades es podrà realitzar al finalitzar el període d’ajornament durant els següents 12 mesos.

A partir del 9 d'abril i fins el 20 d'abril es podrà sol·licitar expressament l’ajornament de 6 quotes col·legials mensuals –les corresponents als mesos de maig a octubre de 2020- per ser abonades en parts iguals durant els dotze mesos següents, des de novembre de 2020 i fins octubre de 2021.

La Junta de Govern podrà,  transcorregut el termini d’aplaçament, i acreditades les circumstàncies de necessitat, acordar l’exempció de pagament de la totalitat o part de les quotes prorrogades.

 

FUNDACIÓ DEGÀ IGNASI DE GISPERT

La Fundació es va constituir amb la finalitat de dur a terme totes aquelles tasques que es considerin adients per tal de promoure, impulsar i afavorir l’obra social en benefici dels col·legiats i col·legiades, així com de persones vinculades a aquests, inscrites al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, oferint ajut econòmic en situacions temporals d’infortuni, d’estat precari i/o greus dificultats per raons de malaltia, accident o jubilació.

El Patronat desenvolupa la finalitat de la Fundació seguint el criteri general de la solidaritat, tenint en consideració en tot moment la disponibilitat de recursos econòmics.

L’activitat d’obra social té sempre caràcter discrecional i no obligatori, i es realitza principalment mitjançant l’atorgament d’ajuts econòmics de caràcter temporal, però també mitjançant la prestació de qualsevol tipus de servei, i requerirà l’existència d’un estat de necessitat de la possible persona beneficiària que aquesta no pugui afrontar amb mitjans propis.

Podeu consultar-ne més informació a https://www.youtube.com/watch?v=WIhHVFG0gGY i podeu consultar o demanar els ajuts telemàticament a fundacio@icab.cat

Per a més informació, podeu consultar el document adjunt amb el detall de les mesures.

Barcelona, a 8 d’abril de 2020

Documents

Contactes

    • Departaments i Comissions de l'ICAB  
    Servei d'Atenció Col·legial (SAC)
    Mallorca, 283 - Planta 0
    08037 Barcelona , Barcelona - España

    De dilluns a divendres, de 9 a 15 h. T. 93 601 12 12 - EXT. 5324 F. 93 487 65 03 E. sac@icab.cat