Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Notícies › Formació / Biblioteca

SAVE THE DATE! Curs pràctic de gestió de despatxos d'advocats

14/02/2018
El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona organitza del 15 de març al 12 de juliol de 2018, els dijous de 14 a 16h, un Curs pràctic de gestió de despatxos d’advocats, que aportarà als assistents idees i eines per augmentar la competitivitat i preparar-se per al futur del mercat legal. La sessió de presentació tindrà lloc el proper 6 de març a la seu col·legial.
SAVE THE DATE! Curs pràctic de gestió de despatxos d'advocats

En aquesta Master Class hi participaran, com a ponents, Eva Bruch, advocada i especialista en innovació; Jordi Estalella, advocats i especialista en tècniques d’innovació; i Eugenia Navarro, consultora d’estratègia i màrqueting jurídic.

Es prega confirmació d’assistència per e-mail (masters@icab.cat) o bé a través del següent enllaç.

El Curs pràctic de gestió de despatxos d’advocats de l'ICAB, al que properament us podreu inscriure, té com a objectius escollir l'estratègia més idònia per al despatx en funció del mercat, conèixer els principis i tàctiques de màrqueting per atreure i fidelitzar clients rendibles en un entorn competitiu i millorar la comunicació del despatx entenent l'entorn digital i les oportunitats que representa.

També, disposar d’eines de control financer i de rendibilitat que ajudin en la presa de decisions, crear i mantenir equips qualificats alineats amb el projecte del despatx i aplicar tècniques d'innovació en el despatx per anticipar-se als canvis, guanyar eficiència i diferenciar-se al mercat.

Properament us donarem més detalls del programa i del quadre de ponents, però de moment, feu un forat a les vostres agendes!

Contactes