Guia de Serveis ICAB 2017
17/03/2017
![]() |
A Solucions Professionals trobareu aquells serveis que us ajudaran en l’exercici de l’advocacia: serveis per créixer professionalment com la Borsa de Treball; serveis pels quals podeu trobar solucions alternatives als conflictes com Arbitratge i Mediació; les assegurances en Responsabilitat Civil per cobrir els riscos de tots els professionals; guies que us orienten en aspectes bàsics del despatx; serveis que us faciliten el vostre dia a dia (certificats digitals, correu electrònic, sales...), així com serveis que us recolzen davant jutjats i tribunals.
A Formació i Documentació veureu com actualitzar i ampliar els vostres coneixements i amb quines fonts de documentació necessàries compteu (legislació, jurisprudència, doctrina...) per a l’exercici de l’advocacia.
Igualment, en aquesta Guia de Serveis 2017 trobareu nous serveis com ara la nova App de textos legals, que us proporciona accés a la legislació estatal i catalana actualitzada a través del vostre dispositiu mòbil. També trobareu, dins les guies bàsiques de l’advocacia, la nova guia bàsica de Consum de l’Advocat/da per conèixer les obligacions que tenim envers els nostres clients quan són consumidors, així com per conèixer la normativa d’interès en la matèria.
Un servei que va ser novetat l’any passat i que ara es consolida és el de les videoconferències amb les presons que us permeten una connexió telemàtica segura amb el centre penitenciari per mantenir una entrevista amb el vostre client.
A nivell de Formació i Documentació es consolida el servei d’e-Learning a través del qual aprofitem la tecnologia al nostre abast i la xarxa per acostar a les persones col·legiades un model d’aprenentatge que els permeti formar-se quan, pels motius que sigui, no puguin desplaçar-se a les aules de l’ICAB. Dins aquesta mateixa línia de facilitar a tothom l’accés a la formació a través de la personalització, podeu trobar la Formació in company o a mida, adaptant el programa formatiu que desitgeu a les vostres necessitats o, si és el cas, creant-lo expressament per a vosaltres.
Tots aquests serveis els trobareu també a la pàgina web (www.icab.cat) on podreu completar la informació que trobareu en aquesta Guia i des d’on podreu accedir a molts d’ells.
En definitiva, aquesta publicació tracta de fomentar la vostra participació a l’ICAB a través de les seccions i les comissions i la comunicació bidireccional entre Col·legi i col·legiats i col·legiades, perquè la vostra opinió és bàsica per millorar i per créixer, per adaptar-nos al que necessiteu i oferir-vos sempre la millor qualitat en tots els serveis.
Documents
-
- 17/03/2017
- Servei d'Atenció al Col·legiat (SAC)
- 938.22 Kb
Contactes
-
- Departaments i Comissions de l'ICAB
Mallorca, 283 - Planta 0
08037 Barcelona , Barcelona - España
De dilluns a dijous de 9 a 20 h / Divendres de 9 a 15 h - Horari d’agost: de dilluns a divendres de 9 a 15 h. T. 93 601 12 12 - EXT. 5324 F. 93 487 65 03 E. sac@icab.cat