Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Agenda

Càpsula formativa: 'Com fer un Pla de Comunicació per a clients potencials i actuals?'

Càpsula formativa: 'Com fer un Pla de Comunicació per a clients potencials i actuals?'
  • Data inici: 01-12-2016
  • Data finalització: 01-12-2016
  • Lloc: Aula 61
  • Horari: De 16 a 20 hores
Organitza: SOOP

Objectiu i contingut d’aquesta formació és que es puguin adquirir els conceptes bàsics per la elaboració d’un pla de comunicació i difusió del negoci. Què es un pla de comunicació i com funciona? Canals i eines de comunicació. Estratègia, pla de comunicació i difusió del meu negoci/despatx, per clients potencials i actuals. Entorns offline. Claus de una comunicació efectiva. La web com a centre del meu model de comunicació. Priorització d’accions.

Ponent:

· Antonio Izquierdo

Inscripcions:

PLACES EXHAURIDES

PREU:
DescripcióImport
TotsGratuït

Contactes