Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Agenda

Curs intensiu de Management per a Advocats i Advocades 2020 ON LINE

Curs intensiu de Management per a Advocats i Advocades 2020 ON LINE
  • Data inici: 16-06-2020
  • Data finalització: 14-07-2020
  • Lloc: ON LINE
  • Horari: Dimarts i Dijous, de 15 a 16.30 hores
    Places exhaurides. Podeu enviar un e-mail a masters@icab.cat amb les vostres dades personals per si hi hagués alguna baixa.
Organitza: Formació Especialitzada ICAB

Curs intensiu de Management per a Advocats 2020 on line

Per què fer aquest curs?

El mercat legal està experimentant canvis a un ritme vertiginós. Si haguéssim d'assenyalar una època en què la professió d'advocat i els despatxos estan canviant, segurament seria la que ara estem vivint, especialment amb la crisis originada pel COVID-19.
La incertesa de l’entorn, la irrupció de tecnologies, l'oferta creixent de prestadors alternatius de serveis jurídics, models de negoci assentats en la tecnologia, hàbits de compra i contractació diferent per part de les persones i empreses i la pressió sobre els honoraris, constitueixen algunes de les causes de la transformació accelerada i profunda de l'advocacia.
Davant d'aquest entorn incert i canviant, el present curs aporta un conjunt d'idees i eines de gestió que ajudaran els despatxos a adaptar-se, preparar-se per al futur, augmentar la seva competitivitat i obtenir avantatges dels canvis del mercat. Aprendran tècniques per millorar la seva visibilitat, augmentar la seva capacitat de generar negoci i rendibilitat i estratègies adequades de creixement.
El curs s'estructura en 8 sessions  que aborden les diferents àrees de gestió a un despatx d'advocats.

Objectius
Entendre el que està passant al mercat
Escollir l'estratègia més idònia per al despatx en funció del mercat
Conèixer els principis i tàctiques de màrqueting per atreure i fidelitzar clients rendibles en un entorn competitiu
Millorar la comunicació del despatx entenent l'entorn digital i les oportunitats que representa
Disposar d'eines de control financer i de rendibilitat que ajudin en la presa de decisions
Crear i mantenir equips qualificats alineats amb el projecte del despatx
Aplicar tècniques d'innovació en el despatx per anticipar-se als canvis, guanyar eficiència i diferenciar-se al mercat

Destinataris
Advocats i socis que exerceixin en despatxos i que vulguin aprendre a gestionar la seva activitat de forma eficient i rendible en un entorn cada vegada més incert i competitiu.


Programa:
Sessió 1: Per què necessites una estratègia i un pla de màrqueting
Ponent:  Eugenia Navarro
16 de juny

•    Entorn i tendències en el sector legal
•    Els diferents models de negoci en l'advocacia
•    Fusions, aliances i col·laboracions estratègiques: quan convé fer-les?
•    Anàlisi cartera de clients / mercat
•    El màrqueting mix en un despatx d'advocats
•    Elements clau d´un pla de màrqueting
•    Posicionament: selecció del mercat objectiu


Sessió 2: Captació i fidelització de clients: la venta de serveis jurídics
Ponent: Jordi Estalella
18 de juny

•    Estratègies de venda en un despatx d´advocats
•    Com captar clients: el procés de venda en 4 fases
•    La qualitat i la satisfacció del client: aconseguir més encàrrecs dels clients existents
•    La venda de serveis jurídics en l’era d’internet
•    La web del despatx com a canal de venda
•    Integració de les diferents mitjans digitals per vendre


Sessió 3. Què necessites per ser més eficient
Ponent: Anna Marra
25 de juny

•    Gestió de projectes: Legal Project Management
•    Direcció de reunions
•    Gestió del temps: aprendre a prioritzar i delegar
•    Tecnologia bàsica per a la gestió de projectes


Sessió 4: Com i què he de comunicar
Ponent: José Manuel Silva
30 de juny

•    Marca i reputació del despatx
•    Crear i gestionar una marca personal / corporativa
•    Publicitat: formats possibles
•    Màrqueting de continguts: què és i què pot aconseguir-se
•    Xarxes socials: com poden fer-les servir els advocats
•    Blocs i butlletins informatius (newsletters)
•    Directoris: per a què serveixen i quan convé estar
•    Vídeos: consells per a realitzar vídeos que funcionin
•    Mitjans de comunicació


Sessió 5. Com liderar el meu projecte des del talent
Ponent: Javier Moreno
2 de juliol

•    Lideratge i influència
•    El palanquejament en una firma professional: quants professionals han de treballar en els assumptes
•    Motivacions i gestió d'expectatives dels advocats
•    Selecció de perfils professionals (captació del talent)
•    Formació i carreres professionals (retenció del talent)
•    Plans de retribució de socis i advocats
•    Gestió i transmissió del coneixement


Sessió 6. Per què apostar per la innovació i la tecnologia
Ponent: Eva Bruch
7 de juliol

•    Com llançar nous serveis i àrees de pràctica rendibles
•    Metodologies de pensament creatiu i desenvolupament de client: Design Thinking i Lean Startup
•    Transformació digital del despatx: els passos essencials
•    Legaltech en el despatx: eines bàsiques


Sessió 7. Quins indicadors he d'utilitzar i mesurar per establir processos de millora
Ponent: Jordi Castells
9 de juliol

•    Palanques que permeten millorar la rendibilitat d'un despatx
•    Com calcular el preu hora
•    Control del treball en curs i facturat
•    Com es reflecteixen els diferents models de negoci en els estats financers
•    Sistema de gestió interna. Indicadors a tenir en compte per fer un pressupost a un client


Sessió 8. Protecció de dades i seguretat en el despatx
Ponent: Eduard López
14 de juliol

•    Aspectes bàsics de la protecció de dades i privacitat en la web del despatx
•    Aspectes bàsics de la protecció de dades en l’enviament d’emails de promoció als clients
•    Tractament de les dades en l’activitat professional
•    Mesures de seguretat de la informació en situacions de teletreball


Material:
Es lliurarà als assistents les presentacions projectades durant el curs i material didàctic necessari per a l'aprofitament de les sessions.

Ponents:
•    Jordi Estalella. Advocat i especialista en transformació digital
•    Eva Bruch. Advocada i especialista en transformació digital
•    Eugenia Navarro. Enginyer Químic i consultora d'estratègia i màrqueting jurídic.
•    Ana Marra. Councillor, Global Advisory Council, IILPM
•    Javier Moreno. Advocat i Head Hunter
•    José Manuel Silva. Advocat i periodista
•    Jordi Castells. Economista i Gerent de firma nacional
•    Eduard López. Advocat expert en dret digital

 


Tràmits Inscripció:
- Indicar-nos les dades que desitgeu constin a la factura (una vegada emesa no es podrà modificar).
- Abonament de l'import al número de compte de l’ICAB: IBAN: ES30-3183-0803-1620-0007-4928 (ARQUIA).
* Preguem ens envieu el comprovant de la transferència a l'e.mail masters@icab.cat o al número de fax: 93 487 16 49

 

Contactes

    • Altres telèfons ICAB 
    Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació
    Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)
    08037 Barcelona , Barcelona - España

    T. 93 601 12 12 - EXT. 5334 F. 93 215 04 29 E. campus@icab.cat E. masters@icab.cat