Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació, així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Agenda

Curs de transformació digital per a advocats/des

Curs de transformació digital per a advocats/des
  • Data inici: 03-02-2020
  • Data finalització: 02-03-2020
  • Lloc: Aula 73, 7a planta ICAB (C/Mallorca, 283)
  • Horari: Dilluns i dimecres de 14 a 16 hores
Organitza: Comissió de Transformació Digital

03/02/2020 -  SESSIÓ 1. L’ENTORN DIGITAL A L’ADVOCACIA
En aquesta sessió veurem com la digitalització, els nous hàbits de consum i els emprenedors tecnològics estan transformant l'exercici de l’advocacia. Descobrirem nous models de negoci Jurídics i quines oportunitats ofereix l'entorn digital i la tecnologia als despatxos d’advocats/des de qualsevol mida. 

Eugenia Navarro. Sòcia de la consultora TamaProjects
 
05/02/2020 - SESSIÓ 2. EXPERIÈNCIA DEL CLIENT I MÀRQUETING DIGITAL
La segona sessió es centrarà en les estratègies i les millores practiques per a dissenyar e implementar una estratègia
d’atracció de clients per cada tipus d’advocacia. Examinarem l’efectivitat dels diferents Canals online com la web, el blog, les xarxes socials i aprendrem els pilars bàsics de la construcció d’una potent estratègia integral d’atracció d’oportunitats comercials. 

Lidia Zommer. Sòcia de la consultora Mirada 360º

10/02/2020 - SESSIÓ 3. DIGITALITZACIÓ DE PROCESSOS
El contingut de la tercera sessió gira entorn a l'eficiència i rentabilitat del despatx, és a dir, a fer més amb menys temps i recursos. Per això, revisarem els processos bàsics del despatx i aplicarem la digitalització i la tecnologia per millorar-los.

Eva Bruch. Sòcia de la consultora AlterWork.
 
12/02/2020 - SESSIÓ 4. MASTERCLASS
La present sessió té com a protagonista a un advocat/da emprenedor/da que ha aconseguit accelerar el seu negoci mitjançant l’aplicació de la tecnologia, especialment amb el referit a la captació de negoci amb mitjans digitals. 

Federico Richardson. Soci fundador de Lexidy

17/02/2020 - SESSIÓ 5. SERVEIS I PRODUCTES DIGITALS
Aquesta sessió la dedicarem a aprendre la metodologia que permet, amb recursos limitats, dissenyar, provar i llançar un nou servei jurídic digital, o serveis agregats que incrementen el valor dels serveis que tradicionalment ofereixen els despatxos.

Laura Fauqueur. Directora del Màster in Legal Tech de la Universitat CEU IAM

19/02/2020 - SESSIÓ 6. EINES TECNOLÒGIQUES I LEGALTECH
Conèixer el software i aplicacions tecnològiques que existeixen al mercat, les seves funcionalitats i la conveniència o no d'utilitzar-les al nostre despatx, és l’objectiu d’aquesta sessió. Revisarem tres categories d’eines: gestió d’expedients, gestió comercial i gestió del coneixement. 

Josep Maria Fernández Comas. Fundador de “Derecho Práctico” i “Guía Legaltech”

24/02/2020 - SESSIÓ 7. LIDERATGE DIGITAL
Abordar la transformació digital del despatx requereix una sèrie de capacitats de lideratge pels professionals que han de conèixer i cultivar-se: mirada digital, disciplina d’execució i networking digital son algunes de les capacitats que examinarem en aquesta sessió. 

Natalia Martos. CEO i fundadora de LEGAL ARMY

26/02/2020 - SESSIÓ 8. ASPECTES LEGALS DE LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL
La transformació digital també planteja reptes jurídics que el despatx ha de considerar atentament. En aquesta sessió revisarem reptes com la protecció de les dades de caràcter personal, la privacitat, la ciberseguretat o la propietat intel·lectual en relació amb la tecnologia i les activitats digitals que desenvoluparà el despatx per si mateix o els seus clients. 

Eduardo López. Advocat especialitzat en Dret Digital

02/03/2020 - SESSIÓ 9. PLA DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL
En aquesta última sessió es guiarà als assistents per a què elaborin un Pla de Transformació Digital personalitzat pel seu despatx, identificat els fites principals i les accions necessàries. D’aquesta manera, a més de comptar amb una eina valuosa, la sessió servirà per integrar els coneixements adquirits durant el curs.

Jordi Estalella. Soci de la consultora AlterWork

PREU:
DescripcióImportImport amb descompte*
Col·legiats/des ICAB Edat mes de 65 anysGratuït 0,00€
DescripcióImportImport amb descompte*
Persones Associades 134,00€ 100,50€
DescripcióImportImport amb descompte*
Col·legiats/des ICAB col·legiats/des menys de 3 anys 134,00€ 100,50€
DescripcióImportImport amb descompte*
Col·legiats/des ICAB col·legiats/des menys de 5 anys 200,00€ 150,00€
DescripcióImportImport amb descompte*
Col·legiats/des ICAB col·legiats/des mes de 5 anys 336,00€ 252,00€
DescripcióImport
No Col·legiats/des ICAB 504,00€

(*) Els col·legiats/des que tinguin contractat el Servei de formació i documentació tindran un descompte del 25% sobre el preu que s'aplicarà automàticament en el moment de formalitzar-se la reserva.

Documents

Contactes