Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació així com cookies de complement de xarxes socials. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Tancar
Agenda

17a Píndola Tecnològica: 'Assegurar la continuïtat de la meva activitat en cas de desastre'

17a Píndola Tecnològica: 'Assegurar la continuïtat de la meva activitat en cas de desastre'
  • Data inici: 16-11-2017
  • Data finalització: 16-11-2017
  • Lloc: Aula 2 del Centre de Formació ICAB (c/ Mallorca, 281)
  • Horari: 19 hores
Organitza: Secció de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la Comissió de Cultura

Què podem fer per preparar-nos davant un desastre? Si ens ataquen el sistema informàtic, si tenim un problema elèctric, un incendi o qualsevol incident que no podem evitar?

Una vegada succeeix hem d'estar preparats per recuperar l'activitat el més aviat possible i lluitar també contra una pèrdua de reputació. Per això existeixen eines com els plans de continuïtat del negoci i de recuperació davant desastres que han d'assegurar que disposarem dels elements per poder tornar a funcionar en el menor temps possible.

En el marc de la col·laboració de la Secció de Dret TIC amb ISACA Barcelona, hem convidat a experts que ens exposaran com assegurar aquesta continuïtat i respondran als dubtes que puguin plantejar els assistents.

PRESENTEN:

· Manuel Martínez, Advocat, President de la Secció de Dret dels Tecnologies de la Informació i la Comunicació

PONENTS:

· Joan Barceló, President d'ISACA Barcelona 
· Xavier Rubiralta Costa, Responsable de projectes de Seguretat de la Informació, UAB.

MODERA:

· Belén Durán, Advocada

PREU:
DescripcióImport
TotsGratuït

Contactes